RSS      English

خانه گزارش های فنی سمینارها شناسایی اسپم در نظرات

شناسایی اسپم در نظرات

اشخاص و سازمان‌ها از نظرات در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت گسترده‌ای برای تاثیر بر تصمیمات خریداران، تصمیم‌گیری در انتخابات، بازاریابی و طراحی محصول، استفاده می‌کنند. عدم نظارت بر روی نظرات، باعث می‌شود افراد سودجو با ارسال نظرات نامربوط و یا جعلی، شهرت و اعتبار شرکت را از بین ببرند و یا خدشه‌دار کنند. همچنين مي‌توانند يك محصول و يا خدمت بي‌كيفيت را با ارسال نظرات مثبت جعلي و ساختگي ارتقاء داده و بر شهرت آن بيفزايند

 

 

 

Spam detection in opinion


 شناسایی اسپم در نظرات

در سال‌های اخیر، نظرات جعلی و اسپم مشكلي است كه به‌شدت در حال گسترش و افزایش است. امروزه سایت‌های تجاری، هدف مناسبی برای تولیدکنندگان اسپم برای تولید اسپم هستند. اغلب سایت‌های تجاری قسمتی برای نظرات کاربران دارند و کاربران می‌توانند دیدگاه خود را درباره‌ی محصول انتشار دهند که اطلاعات ارزشمندی برای مشتری‌ها و شرکت سازنده دارد. برای این‌که نظرات و تجربیات واقعی کاربران به درستی منعکس شود، شناسایی نظر جعلی بسیار مهم است. تشخیص نظرات جعلي و اسپم در نظرات به علت تکنیک‌ها و روش‌های جدید برای انجام اين کار، بسیار پیچیده است. بنابراین نیاز به بررسي گسترده در روش‌هاي شناسايي و تشخيص اسپم در نظرات، به‌شدت احساس مي‌شود.

این گزارش، شیوه‌های مورد استفاده در تشخیص اسپم در نظرات را مورد بررسی کرده  و در انتها مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

دانلود گزارش

 

 

 

 

خانه گزارش های فنی سمینارها شناسایی اسپم در نظرات